Vārda dienu svin: Karīna, Gaits

ikskile fbikskile twitterikskile youtube  lv en ru

1863eb918da56356c85cafd392eb74c7

Aicinām uz Daugavas lejteces tūrisma forumu

Šī gada 5. oktobrī, Salaspilī, Nacionālā botāniskā dārza oranžērijā, jau otro reizi notiks Daugavas lejteces tūrisma forums. Sešu novadu (Stopiņu, Salaspils, Ķekavas, Baldones, Ikšķiles un Ogres) apvienība ir izveidota 2014. gadā, lai veicinātu tūrisma attīstību Daugavas lejteces reģionā. Tā ir lieliska vieta, kur attīstīties uzņēmējdarbībai un veidot tūristiem saistošu piedāvājumu.

Tūrisma foruma mērķis ir informēt esošos un topošos uzņēmējus, organizāciju pārstāvjus par aktualitātēm un tendencēm tūrisma mārketingā, par to, kā veidot zīmolu bez lieliem ieguldījumiem, kā arī aplūkot tūrisma un viesmīlības nozares maza uzņēmuma kontekstā.

Ar jaunākajām tendencēm tūrisma mārketinga jomā  iepazīstinās Vidzemes Augstskolas docents un pētnieks Andris Klepers. Pabeidzis maģistratūru cilvēka ģeogrāfijas studijās Latvijas Universitātē, studējis Vācijā, Dānijā, sniedzis vieslekcijas Ungārijā. Pateicoties akadēmiski pētnieciskai interesei par tūrismu, par lektora ikdienas darbu kļuvusi tūrisma projektu konsultēšana, lekciju lasīšana. Kopš 1997. gada strādā arī kā gids. Jau ilgu laiku ir arī sabiedrisko attiecību konsultants Latvijas Dabas Fondā.

Par zīmola veidošanas pamatprincipiem un par to, kā to paveikt bez lieliem ieguldījumiem, informēs radošās aģentūras “Weekend” stratēģiskais plānotājs un partneris Edgars Pētersons. Pēdējo desmit gadu laikā, savu pieredzi guvis, sniedzot reklāmas un mārketinga konsultācijas, strādājot vadošajās Latvijas reklāmas aģentūrās, tādās kā DDB un TBWA. Nozīmīgākie projekti ietver LMT zīmola maiņu, Zelta Zivtiņa zīmola veidošanu, Swedbank zīmola maiņu un citu Latvijas vadošo zīmolu attīstību. Kopš 2015. gada aprīļa Edgars Pētersons veiksmīgi vada savu aģentūru, kura strādā ar tādiem zīmoliem kā Bite, Rimi Baltija, FoodUnion u.c.

Par to, kā zināšanas un pieredzi ietekmē situācija un laikmets, stāstīs atpūtas vietas “Ārpus laika” saimniece Ilze Bērziņa. Divdesmit gadu laikā, strādājot mārketingā uzņēmumos AirBaltic, AirBaltic Travel un Vanilla Travel, docējot studiju kursus biznesā un komunikācijā Latvijas augstskolās, kā arī pēdējos gados sniedzot konsultācijas sabiedriskajās attiecībās un, turot roku uz pulsa, kas notiek tūrisma un viesmīlības nozarē pašu mājās un pasaulē, iegūtās zināšanas un pieredzi Ilze liek lietā, vadot savu uzņēmumu.

Foruma noslēgumā tik izlozēta akcijas “Apceļo Daugavas lejteci” galvenā balva “Enerģētiskais pirts rituāls 4 personām” no “Lejasmārtiņiem”, kā arī citas veicināšanas balvas, ko sagatavojuši uzņēmēji no Salaspils, Ķekavas, Stopiņu, Baldones, Ikšķiles un Ogres novadiem.

Pēc foruma ikviens dalībnieks ir aicināts piedalīties ekskursijā pa Nacionālā botāniskā dārza oranžēriju direktora Andreja Svilāna pavadībā.

Lai pieteiktos tūrisma forumam, lūdzam aizpildīt reģistrācijas anketu

Dalība pasākumā - bez maksas.

 
 
 

Sporta aktualitātes

Jaunākās foto galerijas